piątek, 24 maja 2013

Moje dzieci dojrzewają - na balkonie :)

Moje pomidorki w doniczce zmieniają barwy! Teraz będą już piękne i dojrzałe! Po mamusi :P

Jakiś miesiąc(no, półtora) temu kupiłam gotową sadzonkę. Miała dużo kwiatków! A teraz mam małe pomidorki, które każdego dnia zmieniają się w pełnoprawne, dojrzałe warzywo! Dodatkowo wysiałam pomidorki cherry i mają już kilkanaście centymetrów - niebawem czeka je wielka doniczka i me oczekiwania na owoce(tzn. warzywa)!

Jeśli ktoś mieszka równie wysoko jak ja(9. piętro), zdecydowanie polecam hodowlę pomidorków na balkonie! Cieszą oko me,a  sąsiadki zerkają swym zazdrosnym okiem... 


Pozdrawiam ciepło,
O.

4 komentarze:

  1. Jakie dorodne ;D niestety w ogródku mam za słabe nasłonecznienie, aby wychodować takie piękne pomidory! Życzę owocnych plonów :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,ale żałuję,ze nie posadziłam,zazdroszczę ci.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kwitną i czekam, co z nich będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiały być wcześnie wysiane. W tym roku u siebie na balkonie też posadziłem (wysiane w połowie kwietnia) koktajlowy "koralik" i zwykły wyhodowany z ziarenka wyciągniętego z pomidora ;) Jak na razie mają po 25 cm wysokości także do kwitnienia jeszcze daleko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...