sobota, 18 maja 2013

Kaszanka z grilla.

Upiekłam właśnie ciasto, które się nieco przypaliło, bo się zaoglądałam tv i zapomniałam o nim :D Dołączę je chyba do kategorii "wpadki kuchenne". Zatem wpis z innej beczki, a raczej innego grilla. Wydaje mi się, że to grillowany klasyk(oczywiście zaraz za karkówką) - kaszanka.

Przepis jest prosty! A smak... Rewelacja! I mówię to ja - ta, która nie jest fanką kaszanki. A aromat, jaki uzyskaliśmy dzięki kiszonej kapuście, podczas grillowania opanował pół wsi! A może i całą, bo nie jest duża ;]

Składniki:
  • kaszanka
  • kiszona kapusta
  • cebula
UWAGA! Celowo ominęłam przyprawy. Próbowałam wersji z solą i pieprzem oraz wersję bez. Stwierdzam, że smaki są tak skomponowane, że żadne przyprawy nie są wskazane! Choć na co dzień jestem ogromną zwolenniczką doprawiania wszelakiego :)


Wykonanie:

1. Pętko kaszanki układamy na foli aluminiowej.
2. Cebulą drobno siekamy. Układamy kolo kaszanki.
3. Kapustę kiszoną odsączamy i układamy na cebulę.
4. Grillujemy ok. 15-20 minut.


Wersja przed:

i po:

Smaczności,
O.
p.s.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam kaszankę z grilla, ale piekę ją solo, zjadam z musztardą.
    Muszę koniecznie wypróbować taką z kapustką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...