piątek, 10 maja 2013

Camembert z grilla.

Grill... Tak, należę do tej grupy, która to lubi... Jak tylko zrobiło się letnio-wakacyjnie, grillujemy za każdym razem, jak trafimy na wieś. Tato kupił nowego grillka i jest cacy :) Zaczęliśmy testowanie oczywiście od mięska, kiełbaski itd. Ja jednak postanowiłam wypróbować coś nowego! 

Camembert okazał się strzałem w dziesiątkę! Nie wymaga pracy i długich przygotowań, a jego smak i aromat ziół są przewspaniałe! Delikatny, rozpływający się(dosłownie), aromatyczny... Zdecydowany faworyt tegorocznego sezonu grillowego. Będzie u nas gościł często :)

Wygląda smakowicie, prawda?


Składniki:
  • ser camembert
  • oliwa
  • świeże zioła


Wykonanie:

1. Ser układamy na folii aluminiowej.
2. Skrapiamy kilkoma kroplami oliwy.
3. Na wierch kładziemy świeże zioła.
4. Zawijamy folią, pieczemy na grillu po 3-4 minutki z każdej strony - dopóki serek nie zrobi się miękki :)






A Wy lubicie grillowanie? :) Ja uwielbiam gotowanie i jedzenie na świeżym powietrzu :)

O.

p.s.



10 komentarzy:

  1. Gdyby to miało mniej tłuszczy, to mogłabym żyć na diecie serowej. Uwielbiam Camembert na ciepło jest wyśmienity. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero powoli rozkochuję się w serach... mojej wadze się tylko to nie podoba :P

      Usuń
  2. Prawda, wygląda smakowicie. Grillowanie też uwielbiam i grilluję co się da. Jednak numero uno zawsze będzie karkówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój mąż by się z Tobą zgodził w 1000% :D

      Usuń
  3. Nie lubię camembert, ale za to uwielbiam oscypka z grilla podanego z żurawiną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jest myśl na następnego grilla. dziękuję za podpowiedź! :)

      Usuń
  4. Lubię, lubię :)
    A co do tego serka?? Jakieś pieczywko?? Bo tak sam to chyba mdlący?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczywko - też z grilla. Przepis w weekend :)

      Usuń
  5. Uwielbiam grilla, camemberta często robimy na grillu z tym, że takiego "surowego" - koniecznie muszę spróbować Twoją ziołową wersję :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...