czwartek, 1 sierpnia 2013

Chłodzący drink arbuzowy.

Upał jakby zelżał, ale słonko robi swoje i nadal czuć, że jest ciepło. Lubię ciepło! :) Lubię też pyszności, zwłaszcza w miłym towarzystwie. Dziś odwiedziła mnie mama, więc musiałam przygotować coś, co nas schłodzi. Było arbuzowo z domieszką %.

Przepis na sorbet znajdziecie tu [klik!]. Korzystając z Waszych rad pozostawionych pod tamtym przepisem, stworzyłam dzisiejszy drink :)


Składniki:

  • pół dużego arbuza
  • 1 łyżka cukru pudru
  • garść świeżej mięty
  • łyżka soku  cytryny
  • 100 ml ginu(ilość w zależności od upodobań)
  • garść kostek lodu





Wykonanie:

1. Arbuza wypestkowujemy(uciążliwa to robota, ale konieczna) i obieramy ze skóry.
2. Blendujemy miąższ, dodając cukier, miętę, sok z cytryny i kostki lodu. Miksujemy na jednolitą masę - jeśli wasz blender nie ma dużej mocy, nie miksujcie razem z lodem. Dodajcie kostki osobno.
3. Dodajemy alkohol i mieszamy.
4. Rozlewamy do kieliszków, dekorujemy listkiem mięty i cieszymy się pysznościami :)

Smacznego!
O.

5 komentarzy:

  1. w mojej lodówce ukrywa się duuuuży arbuz! wiem, co z nim zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kawałek mrożonego arbuza ale czy można dodać winko albo szampana ?
    http://magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że białe winko lub szampan będą dobrym pomysłem. Zwłaszcza szampan... Bąbelki!!! :-)

      Usuń
  3. świetny przepis, na pewno skorzystam !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...