poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Zakupy, zakupy...

Ech... Poszliśmy wczoraj do Netto po piwko, żeby przyjemniej oglądało się olimpijskie zmagania i łatwiej znosiło kolejne porażki naszych rodaków. Zawsze jak wiem, że coś ciekawego jest w danym tygodniu w sklepie, to po takie szybkie zakupy wchodzi mąż. Ja czekam pod sklepem ;] Wczoraj jednak z rozpędu weszłam. Przypominam - tylko po 4-pak piwka. Mąż faktycznie wyszedł z alko. Ja dodatkowo wytaszczyłam te cuda. Na dodatek tanie :)

Lubię to!


Elastyczne foremki do robienia lodów
koszt 9,99zł





Pojemniki do przechowywania żywności
3 sztuki(2x0,45l, 1x0,75l)
koszt 4,99zł za komplet





Lody już siedzą w zamrażarce :D

Miłego dnia!
O.

4 komentarze:

  1. Rewelacyjne te foremki do lodów! Szkoda, że w moim mieście nie ma Netto...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W netto często można spotkać fajne gadżety do kuchni za naprawdę niskie ceny :)

      Usuń
  2. Zgadzam się z Anią, świetne te foremki. Urzekająca forma i kolor :) Taki radosny.
    A teraz pytanie, czysto praktyczne, bo ja omijałam takie gadżety tylko dlatego, że lody domowe, jakie robię, trzeba mieszać podczas mrożenia... Przyznaj się Olga, jaki masz patent na lody, jaki przepis tajny, którym wypełnisz te cudeńka? A może po prostu nie będziesz mieszała?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...