piątek, 13 marca 2015

Konkurs urodzinowy!

Nie, to nie blog ma swoje urodziny... To ja :D Dołączyłam dziś do zacnej grupy trzydziestolatków! Brawa dla mnie :P


Również z tej okazji postanowiłam zorganizować konkurs dla czytelników bloga oraz wszystkich, którzy bawią się ze mną na facebooku. Dodatkową motywacją do zorganizowania konkursu była pierwsza rocznica obecności Początkującej Pani Domu na FB, Połączyłam obie okazję i ot, jest konkurs!

Zadanie jest proste :) 

Jako że będę teraz mogła więcej czasu poświęcić na prowadzenie bloga, proszę Was o porady i pomysły. Chcę, byście dali mi znać (w mailu lub poprzez prywatną wiadomość na fanpage'u), co chcielibyście zobaczyć na blogu? O czym przeczytać? Jakie tematy Was interesują? Jakie cykle powinny się pojawić? Czym powinna się zająć Początkująca Pani Domu? Piszcie o wszystkim, co pozwoli mi uczynić ten blog miejscem, do którego będzie chcieli wracać! Na tym mi zależy :D

Regulamin konkursu

1. Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jest Początkująca Pani Domu, czyli ja :)
2. Konkurs trwa od 13 marca do 27 marca.
3. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 30 marca.
4. Nagrody wysyłam wyłącznie na terenie Polski.
5. Zgłoszenia do konkursu wysyłajcie pod adres: olga.smolec@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na fanpage'u Początkującej Pani Domu.
6. Wyboru najciekawszego pomysłu dokona jury w składzie Początkująca Pani Domu oraz Mąż Początkującej. Przyznamy jedną nagrodę.
7. Roszczę sobie prawo do wykorzystania waszego pomysłu na blogu :)
8. Każdy może wysłać JEDNO zgłoszenie!

* Nie zmuszam nikogo do polubiania, dodawania do obserwowanych itp. 

Będzie mi jednak miło, jeśli zechcecie zostać ze mną na dłużej!


Nagroda? Zgodnie z obietnicą mam dla Was coś i coś dekoracyjnego do domu, i kuchennego, i dwa w jednym :P Wszystko widoczne na zdjęciu poniżej!


Buziaki na miły dzień!
O.

6 komentarzy:

  1. z chęcią wezmę udział :) myślę i myślę nad zadaniem konkursowym i zapraszam oczywiście do nas
    http://kluskowopl.blogspot.com/2015/03/3-urodziny-bloga-konkurs-zapraszamy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj z okazji urodzin, pozdrawiam serdecznie i lece buszowac po Twoim blogu, na ktory dotarlam dzieki Weronice z Plasterka Cytryny. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że do mnie trafiłaś :D Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie!

      Usuń
  3. Wezmę udziała, mam pomysła, ale jutro napiszę :)
    A dziś spóźnione, ale najszczersze gratulacje(życzenia też) I witam w klubie trzydziestek 😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin :)))) Pomyślę nad zadaniem konkursowym :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...