sobota, 13 kwietnia 2013

Kurczak curry.

Prosty, szybki, a zarazem smaczny obiad, czyli to co u nas, na 9. piętrze, lubimy najbardziej. Najbardziej jednaj lubimy weekendy, kiedy żywią nas rodzice :D Dziś np deser dostarczyła ciocia, obiad mama, a świeże wiejskie jajka zakupił tato :) Kocham moją rodzinkę! A dzieci w naszej rodzinie są szczególnie szalone... Po dzisiejszym dniu boję się powiększać naszą małą rodzinę, bo dzieciaki dawały w kość. Młodszy(2,5l.) jest na etapie powtarzania wszystkie, co powie mu, lub każe zrobić starszy(6,5l.) Ogólnie jest mega rozpierducha przy nich. Ale taka wesoła... Po dziś dostałam po buziaki za przywiezienie upieczonych przeze mnie  ciasteczek chałwowych(na które przepis znajdziecie jutro!). Ach... Lubię wiosnę! I lubię weekendy spędzone z mężem na wsi! Dobrze mi w życiu :) I dobrze mi teraz... Wracając do sedna....

KURCZAK CURRY

Składniki:
  • podwójny filet z kurczaka
  • 1 średnia cebula
  • śmietana 18% (do zup i sosów) - ile kto lubi :P
  • curry 1 - 1,5 łyżeczki
  • sól
  • olej do smażenia
  • ryż


Wykonanie:

1. Gotujemy ryż zgodnie z instrukcją na opakowaniu :)
2. Kurczaka kroimy w kostkę. Podsmażamy na oleju.
3. Cebulą kroimy w drobną kostkę. Dodajemy do kurczaka i smażymy dalej ok 3-4 minut.
4. Dajemy do całości śmietanę i curry. Dokładnie mieszamy i pozostawiamy na małym ogniu na około 10-15 minut. Od czasu do czasu mieszamy.

I co? Danie w 30 minut :) Tyle gotował się ryż naturalny! Chyba dodam specjalny tag "Dania w 30 minut", bo uwielbiam szybkie dania. 




Pozdrawiam wiosennie,
O.



Zapraszam!

8 komentarzy:

  1. Curry to jedna z moich ulubionych wariacji na temat kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! :) Cu Ciebie wygląda bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Curry uwielbiam! Prezentuje się bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na ciasteczka chalwowe. Wyszły? Smakowaly? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś podobnego, ale daaawno i z jogurtem naturalnym :) Curry zawsze pysznie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jak rice and curry :))) pyszności!
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś wypróbuje:)
    już mi ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...