sobota, 8 października 2011

Pewnego dnia faszerowałam, co się da.

W poście niżej  możecie przeczytać o pomidorach. To był mój debiut. Pomidorowo-faszerowany debiut. Do tej pory w mej kuchni gościła tylko faszerowana papryka. Nigdy nie zastanawiałam się nad ilościami, gramami itd. Wszystko robiłam na przysłowiowe oko. Tym razem wyjęłam moją super czerwoną wagę i odmierzyłam wszystko skrupulatnie, żeby podać tu przepis.


Przepis, który wygląda tak:

  • papryka      5 sztuk
  • mięso mielone(u mnie zazwyczaj z szynki)      350 g
  • ryż(preferuję dziki)    1 torebka
  • jajko      1 sztuka
  • czosnek     2 ząbki
  • cebula     1 średnia
  • przyprawy - sól, pieprz, majeranek - co kto lubi :)


Mięso, ugotowany ryż, podsmażona cebula, przeciśnięty przez praskę czosnek, jajko, przyprawy - wszystko to mieszamy :) Tym cudnym nadzieniem faszerujemy papryki, wstawiamy je do garnka, zalewamy wodą z kostką rosołową do połowy papryk(albo trochę niżej) i gotujemy ok 30 minut(w zależności od wielkości papryk).




Smaczności!!!
O.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...