poniedziałek, 10 października 2011

Chleb z sokiem pomidorowym.

Jak obiecałam przed południem, przedstawiam Wam pomidorowy chleb. Zamiast wody bądź mleka dałam do niego sok pomidorowy i wyszedł cudnie kolorowy i niezmiernie smaczny.

Składniki:

280 ml soku pomidorowego
2 łyżki oliwy
przeciśnięty ząbek czosnku
1 łyżeczka natki pietruszki(lepsza świeża, ale suszona też może być)
2 łyżki cukru
1,5 łyżeczki soli
500 g mąki (pszenna typ 550)
opakowanie suchych drożdży

Program NORMAL




Zdjęcie nie oddaje koloru chleba, ale jest taki pomarańczowawy z zieloną pietruszką :)

Polecam gorąco! 

A właśnie - gorący chleb to najlepsze, co mi się dziś przytrafiło :D Mniam!


4 komentarze:

  1. a bez maszynki do chleba też da radę zrobić takie cudo:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm. po to mam maszynkę, żeby nie próbować "normalnym" sposobem ;D jeśli masz ochotę, zapraszam na degustację do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłem z tego przepisu (bez czosnku) - idealny. Polecam. Sprawdzony na soku pomidorowym Tymbark i Hortex. Podaję firmy, bo bywają też soki znacznie bardziej słone.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na te chlebki to ja będę tutaj wpadac:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...